Date: 2 months ago   Category: IT & Media

"Subsidiary" of Channel One will finance three projects of Soyuzmultfilm — Rambler News Service


Photo: globallookpress.com the Subsidiary of Channel One developing the international direction of TV company will finance production of two cartoon serials of Soyuzmultfilm — the Plasticine Cow project and series "Plastilinki", partners at a press conference declared. "Two series are planned now: 26 series of "An orange cow" and 30 series at Plastilinok. According to other series if we agree, we will not less than 26 series" — the chairman of the board of Soyuzmultfilm Yuliana Slashcheva reported, having noted that the studio plans to complete production of the first seasons of both projects within one and a half years. The first 10 series of series "Plvastilinki" are already ready. Besides, in the nearest future the parties plan to declare production of the third joint project, its name does not reveal yet. But this project is planned to be shown in the middle of the year. Display of the first two projects is planned already for the end of December: since December 24 both series start on not broadcasting TV channel "O", and a bit later, but until the end of the year, display on broadcasting channel Karusel is planned. "Channel One. The worldwide network" will act as the co-producer, financing production in a proportion 50/50 with Soyuzmultfilm" — Vera Obolonkina, the director of the department of children's and youthful programs of the company "Specified Channel One. Worldwide network". The exact amount of financing of the party is not disclosed. "All products which will be created by request of Channel One, all of them will automatically get on Karusel", - Alexey Yefimov, the CEO of the company "Reported Channel One. Worldwide network", having noted growth of request for educational children's content. "Commercial structures practically do not create such content. It is very important for us, cooperating with Soyuzmultfilm, to order such content" — Yefimov specified. "Channel One. Worldwide network" — subsidiary of Channel One, the international division of TV company. The Channel One, in turn, together with VGTRK is the owner of broadcasting children's channel Karusel.

URL:

Roskomnadzor on the basis of the judgments blocked access to 27 websites on which information on sale of confidential these cash cards and also ways of production the skimmingovykh of devices for cashing in of money from copies of maps is posted, the press service of department reports. "On the basis of the judgments which came to Roskomnadzor acce...


To the Moscow motorists recommended to use the subway in connection with the predicted weather conditions, the Center of the Organization of Traffic (COT) of Moscow reported. In TsODD reported that on Wednesday, February 20, weather conditions will begin will worsen, in particular, wind with a speed of 13-18 m/s will rise, there will be a sleet wit...


Photo: globallookpress.com/Kremlin Pool the President of Russia Vladimir Putin said that the threat of disconnection of Russia from the Internet exists at the theoretical level, and it is necessary to be to it ready, TASS reports. "I cannot say for our partners that at them on mind, I think that it him will cause enormous damage, a loss" — Putin re...


Photo: RIA News/Vitaly Belousov Implementation of the offers on additional social support of the population read in the message of the President of Russia to Federal Assembly will demand about 80 billion rubles, the Deputy Prime Minister Tatyana Golikova on air of the Time Will Show broadcast on Channel One said. "By our preliminary estimates, what...


The MSP business navigator won first place in the "Support of Small and Medium Business in Russia" nomination at the competition "Gold Website", it is said in the statement of MSP Corporation. The second place in the "Support of Small and Medium Business in Russia" nomination was taken by the portal of small business of St. Petersburg, the third –...


Photo: Lomokhov of Anatoly/PhotoXPress.ru Meshchansky district court returned to the applicant the claim for protection of business reputation submitted to the journalist Yury Dudyu and Anastasia Ivleeva's blogger at the end of December reported to RNS in the press service of court. The claimant demanded to exact 100 million rubles of compensation...