Date: 5 months ago   Category: IT & Media

The owner of Zhdun has submitted a claim for 3 million rubles against Channel One — Rambler News Service


Photo: Интерпресс / PhotoXPress.ru the "Si Di Lend Contact" Company has submitted a claim against Channel One for 3 million rubles to Arbitration court of Moscow, follows from documents on the website of court. This company is an owner of an image of Zhdun in Russia. The claim has come to court on October 24, but isn't accepted to production yet, date of a meeting on consideration of this claim isn't appointed yet, follows from information on the website of court. In the press service of Channel One at the time of the publication haven't commented on submission of the claim against TV channel.

URL:

Photo: The Ministry of Defence of Russian Federation/RIA Novosti the Pilotless Poseidon submersible will appear on arms of Russia not earlier than 2027, reports the American TV channel CNBC with reference to the sources familiar with the report of investigation. The channel notes that the USA has no similar weapon. "We deal with the Russian submari...


Across all Russia of intelligent metering devices of gas 385 billion rubles can make costs of installation and installation, the Izvestia newspaper with reference to the Ministry of Energy of the Russian Federation reports. Department sent to the government the letter in which the position of the Ministry of Energy on introduction of intellectual s...


The House of Representatives of the U. S. Congress approved the bill which provides assistance to the countries of Central and Eastern Europe in diversification of sources of energy supplies, is reported on the website of the House of Representatives. 391 congressmen voted pro, 24 congressmen contra spoke. In the text of the bill it is claimed that...


Photo: The Irish fighter of the mixed style Conor McGregor on the Twitter declared Global Look Press via ZUMA Press career ending in MMA. "Hi, children, announcement: today I decided to leave the sport officially known as "The mixed martial arts" (Mixed Martial Arts, MMA). I wish all my old colleagues success in competitions" — McGregor wrote. Cono...


Photo: globallookpress.com/Petro Poroshenko the President of Ukraine Petro Poroshenko files a lawsuit against Ukrainian TV channel "1 1" which belongs to the businessman Igor Kolomoysky. It is said in the statement of the chairman of parliamentary fraction "Petro Poroshenko Bloc" Artur Gerasimov published on the website of the headquarters of Poros...


Photo: Alexander Shcherbak / TASS the Net profit of media division of Gazprombank in which assets of Gazprom media media holding are consolidated was 2.2 billion rubles against a loss in 3.4 billion rubles the previous year, it is noted in the annual reporting of bank under IFRS. The revenue of media division of bank was 95.4 billion rubles against...